Přeskočit na obsah

Naše služby



Prodej a servis

Nabízíme prodej a servis veškeré elektroniky a příslušenství.
Zejména notebooků a tabletů, pracovních stanic, stolních počítačů, monitorů a příslušenství, serverů, software, periferie a ostatní, multifunkčních zařízení, tiskáren, velkoformátových tiskáren, spotřebního materiálu (Inkousty a tonery), skenerů a mobilních telefonů.

Navštivte naši prodejnu.


Instalace a správa IT

Jsme certifikovaný servisní partner – u společnosti TEXI nekončí vztah se zákazníkem okamžikem prodeje zařízení.
Zde teprve vše začíná. Díky naší dlouholeté praxi a kontaktům v oboru jsme schopni servisovat zařízení různých značek.

Servis je poskytován u vybraných produktů.
V průběhu pracovního dne mají zákazníci možnost své požadavky hlásit telefonicky, elektronicky či e-mailem.

Působíme na trhu již více než 30 let a za tuto dobu jsme si vybudovali dobré jméno zásluhou rychlosti a kvality zásahů,
příjemného vystupování, příznivých cen servisních úkonů a minimálního počtu reklamací servisních prací.


Zabezpečení budov

Vaše bezpečnost a bezpečnost Vašeho majetku je pro nás prvotním cílem.

Zabezpečovací systémy

Provádíme instalace elektronických zabezpečovacích systémů. Jsme certifikovaným partnerem české společnosti JABLOTRON.

Kamerové systémy

Nabízíme kompletní sortiment bezpečnostních dohledových systémů od společnosti HIKVISION jak pro rodinné domy, tak pro průmysl, obce a města.

Přístupové systémy

Můžeme Vám nabídnout i široký sortiment přístupových a docházkových systémů ESTELAR.


Tiskárny a kopírky

Jsme zákaznicky orientovaná firma, která se zabývá tiskovým řešením u našich zákazníků. Kombinace kvality a levného tisku je naší prioritou. Provádíme audit stávajících nákladů na tisk a následnou optimalizaci tiskového řešení ve firmě, ale i v domácnosti. Snižte svoje náklady na tisk.

Nabízíme možnost pronájmu barevných multifunkčních strojů.

Tiskové řešení znamená nabídku všech produktů a služeb, které ať přímo nebo nepřímo souvisí s tiskem.

Barevná multifunkční zařízení
Černobílá multifunkční zařízení
Barevné tiskárny
Černobílé tiskárny


IP telefonie

Naše firma poskytuje veškeré služby, které se dají spojit s telefonováním.

VoIP – PEVNÁ LINKA BEZ PAUŠÁLU

IP (Internet Protocol) telefonie, někdy též označována jako VoIP

VoIP je zkratka pro volání přes internet (Voice over Internet Protocol). Jde o moderní službu, která využívá pro volání prostředí internetu. Zákazníci ale nic nepoznají, volání probíhá naprosto standardně, každý zákazník obdrží klasické telefonní číslo a volat můžete z klasických stolních telefonů, dokonce i z počítače, notebooku, tabletu a chytrých mobilů!

Hlavní výhodou VoIP volání je obrovská úspora nákladů.

VoIP nabízí celou řadu dalších výhod – například:

– volání v rámci sítě zdarma
– on-line výpis hovorů odkudkoliv
– uživatelský komfort a přívětivost
– záznamník hovorů, který zašle vzkaz na e-mail


Web

Potřebujete webové stránky pro Vaše podnikání, či osobní blog?

Můžeme je/ho pro Vás vytvořit. Stačí nás kontaktovat a na všem se s Vámi rádi domluvíme.

Optimalizujeme Váš web tak, aby byl rychlý a zařídíme webu dobré SEO (pozici ve vyhledávačích).
Tvorbou webu spolupráce nekončí. Pravidelně aktualizujeme a kontrolujeme funkčnost webu.


Pro firmy a školy

Síťová řešení

Naši technici Vám pomohou najít ideální systém pro Vaši organizaci, od přizpůsobených počítačových či mobilních řešení po hardware, software a počítačové sítě.

Serverové systémy

Dodáváme servery v různém provedení, různých výkonů a konfigurací. S našimi zákazníky uzavíráme dlouhodobé servisní smlouvy na lokální i vzdálenou správu serverů. Dále pak navrhujeme komplexní serverové řešení v závislosti na požadavcích zákazníka, dlouhodobou optimalizaci nákladů a plánujeme jejich rozvoj do budoucna.

Interaktivní tabule a projektory

Instalujeme interaktivní tabule a projektory.

Servis ITC

Poskytujeme komplexní servis – počítačů, notebooků, netbooků, serverů, tabletů, smartphonů, terminálů, tiskáren, atd..

Nabízíme jak výjezdy našich techniků na místo, tak dálkovou online správu.

Zálohování dat:

– ve Vámi určených intervalech
– ve Vámi určeném rozsahu
– probíhá fyzickou přítomností technika nebo online dálkovou správou

Cloudové služby

Cloud je moderní způsob řešení informačních technologií (ve vašem případě firemních), jehož základem jsou sdílená úložiště běžící na fyzických datových centrech s důrazem na bezpečnost a spolehlivou dostupnost. V takovém případě si pronajímáte potřebný prostor, za který také platíte adekvátní částku – cloudová řešení totiž umožňují dynamicky měnit míru využití úložiště dle aktuální potřeby.

Cloudové úložiště představuje typ datového úložiště, jehož prostor si pronajímáte od poskytovatele. Poplatky jsou u takového řešení účtovány za využití datového prostoru. Taková sdílená úložiště, kam ukládáte vaše firemní data, obsahují společně s řadou užitečných aplikací i námi nabízená cloudová řešení a tvoří vlastně jejich základ.

ACRONIS backup

Softwarové zálohovací řešení.
S instalací, nastavením a centralizovanou správou.
S aktivní ochranou proti ransomware, která chrání zálohy a brání šifrování.

Microsoft Office 365

Office 365 je balík služeb a kancelářského softwaru, které poskytuje firma Microsoft na bázi předplatného, díky kterému si snadno zjednodušíte svou práci a můžete upravovat dokumenty sami nebo společně s jinými uživateli. Ukládání a sdílení souborů, e-mail, online schůzky i zasílání rychlých zpráv.

S předplatným Office 365 získáte nejnovější aplikace Office (desktopové i online verze) a aktualizace hned, jak budou k dispozici.
K dispozici pro všechna vaše zařízení.

Počítač, tablet i telefon*: Office 365 + vaše zařízení + internet = efektivní práce, ať jste kdekoli.
Výhody cloudu při práci.

OneDrive odkudkoli zpřístupní vaše soubory vám i dalším uživatelům, pokud s nimi budete chtít spolupracovat nebo sdílet.

Monitoring ITC

Softwarová diagnostika a vzdálený dohled

Naše služba monitoring ICT prostředí Vám umožní permanentně sledovat a vyhodnocovat nadefinované prvky infrastruktury, jejich provoz, dostupnost, zátěž a výkon. Monitorování je prováděno pomocí SW nástrojů různých výrobců pro přímou kontrolu a evidenci formou pravidelných logů s informacemi a výstrahami. Tato data jsou dále zpracovávána formou různých výstupů (např. reporty, vznik události a incidentů). Monitoringem sledujeme různé ukazatele a parametry, které si můžete zvolit dle Vašich potřeb.

Bezpečnost ITC

Dodáváme a instalujeme produkty pro zabezpečení od firem Eset a Kaspersky.
Chraňte všechna firemní zařízení jedním řešením.

Proč zvolit antivirovou ochranu ESET?
Úspěšná detekce a nízké systémové nároky.

Díky technologii ThreatSense® lze efektivně detekovat nejen škodlivý kód, ale i jeho dosud neznámé varianty. Produkty můžete díky nízkým nárokům na systém instalovat i na starší hardware a snížit tak IT náklady.

ESET Endpoint Security:
Komplexní ochrana koncových stanic pro Windows.
Podpora virtualizace společně s novou technologií poskytují ochranu před útoky i na VM.
Integrovaná ochrana přístupu k datům filtruje přístup na webové stránky (Web kontrola) a zařízení (Firewall).
Díky nízkým systémovým nárokům nabízí počítače uživateli vždy dostatek výkonu k rychlé a plynulé práci.
Vzdálená správa se v praxi realizuje pomocí nástroje ESET Remote Administrator.

Kaspersky Lab
je mezinárodní společnost, která se zabývá vývojem ochranného softwaru proti počítačovým virům, spamu, útoky hackerů a jinými kybernetickými hrozbami.

OCEŇOVANÁ ŘEŠENÍ ZABEZPEČENÍ KASPERSKY
Internet Security multi-device
Přidává další vrstvu zabezpečení při přístupu k internetovému bankovnictví a internetovým obchodům.
Pomáhá chránit děti před nebezpečími internetu a ještě více.

Small Office Security
Chrání notebooky, stolní počítače a servery proti malware.
Zvyšuje úroveň zabezpečení internetového bankovnictví a plateb.

Ekonomické, informační a pokladní systémy

Instalujeme a spravujeme pokladní systém Money S3 popřípadě pokladny ELCOM a QUORION.

Účetní program Money S3
Patří mezi nejrozšířenější ekonomické systémy pro malé i střední firmy v České i Slovenské republice.

Ekonomický software Money S3 nabízí všechny potřebné moduly: podvojné účetnictví i daňovou evidenci, adresář, fakturaci, sklady, objednávky či mzdy. Navíc má i řadu dalších funkcí včetně homebankingu, propojení s pokladními systémy, internetovými obchody a dalšími aplikacemi. Od verze 13 navíc ekonomický systém Money S3 vyniká mezi účetními programy přehledným a rychlým ovládáním a přívětivým vzhledem.

Účetní software Money S3 využívají zákazníci napříč všemi obory – od nákupu a prodeje až po výrobu a služby. Mezi jeho typické uživatele patří podnikatelé, drobní živnostníci, prodejci, poskytovatelé služeb, velkoobchodní řetězce, zemědělská družstva, strojírenské firmy a samozřejmě také účetní firmy. Ekonomický systém Money S3 má samozřejmě také varianty pro neziskové organizace a školy. Všechny s velmi dobrým poměrem cena/výkon, zajištěnou servisní sítí a pravidelnou aktualizací.

Vyspělé účetní programy jako je ekonomický software Money S3 snadno rozšíříte užitečnými doplňky a moduly. Účetní software Money S3 nabízí například moduly Kniha jízd a Cestovní náhrady (včetně rekonstrukce jízd). Účetní firmy a profesionálové ocení modul Účetní analýzy pro snadné čištění salda či Účetní centrálu pro přenášení dokladů od klientů.

Proč zvolit řešení účetnictví v Money S3?

– Účetnictví vyvíjené ve spolupráci s uživateli.
– Přehledné rozhraní a efektivní práce.
– Daňová evidence i podvojné účetnictví.
– Fakturace, sklady, objednávky, mzdy, majetek,…
– Bezplatná technická podpora, legislativní aktualizace.

Pokladní systémy – certifikovaný partner Cígler software

Prodejna SQL je robustní PC pokladní systém určený pro široké spektrum prodejen. Od drobných provozoven a stylových butiků s jedním či několika pokladními místy až po rozsáhlé prodejny a prodejní řetězce. Využití najde všude tam, kde je požadována maximální ergonomie práce a nadstandardní funkce pro podporu prodeje (slevy, zákaznické karty, cenové akce). Stavebnicová architektura a rozšiřitelnost (škálovatelnost) předurčují Prodejnu SQL i pro nasazení do maloobchodních řetězců, vyžadujících centrální správu dat a vzdálený monitoring všech prodejen až na úroveň pokladen. Prodejna SQL je z důvodu uživatelského komfortu a možného použití speciálního POS hardwaru rozdělená do dvou částí, manažerské a prodejní sekce. Manažerská sekce slouží pro nastavení pokladní části a nastavení pokladních periférií připojených k pokladnímu PC. Tento pokladní počítač může současně komunikovat prostřednictvím sítě internet se skladovým systémem Money, kde je možné pomocí produktu Prodejna SQL Centrála nahrávat data a nastavovat potřebné parametry prodeje na všech prodejních místech rozsáhlé sítě prodejen.

Zobrazení účtenky a možností platby

Intuitivní uživatelské rozhraní podobné registračním pokladnám, optimalizované pro použití dotykových displejů.

– Práce se snímačem čárového kódu pro identifikaci zboží, identifikaci zákazníka či práci s váhovým čárovým kódem.
– Až 1728 přímých voleb položek zboží – PLU.
– Podpora prodeje v zahraničních měnách při současném přepočtu na měnu domácí podle pevného či denního kurzu.
– Platba v hotovosti, kartou nebo ceninou (šek, stravenka apod.).
– Funkce Hold – odložení rozpracovaného účtu a prodej na účet nový, s pozdějším návratem k původnímu zákazníkovi.
– Koncept (odložený účet), možnost přípravy účtu a vložení položek do účtu pro pozdější vystavení dokladu.
– Evidence zákazníků – historie nákupů, osobní slevy, kredity. Možnost automatického provázání evidence zákazníků s podnikovým informačním systémem či internetovým obchodem.
– Procentuální slevy, nebo přirážky na celý doklad i jednotlivé položky, podpora slevových akcí.
– Tvorba ceníků, cenových hladin, akční ceny, šťastné hodiny apod.
– Možnost zobrazení kompletního seznamu zásob a snadný výběr zboží s mnoha možnostmi třídění včetně fulltextového vyhledávání.
– Funkce Zjištění ceny – zobrazení veškerých informací o položce na displeji obsluhy.
– Linkovaná PLU a sloučení více položek (např. záloha na vratné lahve přiřazená k nápoji).
– Evidence a podpora výběru a vkladu do pokladny.
– Detailní přístupová práva k jednotlivým funkcím.
– Tréninkový režim (pro snadné zaškolení obsluhy v reálném provozu).
– Napojení na platební terminály Ingenico (ČSOB) a Hypercom (UniCredit bank, Raiffeisen bank).
– Komunikace s pokladnami Euro.
– Komunikace s obchodními váhami CAS a systémovými váhami DIGI a Mettler Toledo pro tisk etiket.
– Exporty a importy dat v celé řadě formátů zaručují bezproblémovou kompatibilitu s návaznými systémy.
– Podpora HW periférií.
– Dotykové displeje nebo PC terminály s dotykovými displeji.
– Možnost tisku na termální tiskárny OK Print, Star, Epson a jehličkové tiskárny Star a Epson (interface RS-232/ USB, LPT nebo Ethernet). Podpora dvou pokladních zásuvek připojených k jediné tiskárně.
– Možnost připojení zákaznických displejů.

Firma se zkušenostmi

Naší prioritou je Vaše spokojenost. Najdete u nás profesionálně vyškolené odborníky.
Jsme tu pro Vás a snažíme se Vám vyjít vždy maximálně vstříc,
i v případě, že potřebujete jen poradit.
Těšíme se na Vaši návštěvu.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.